Factory 54 x Alut

אנו גאים להציג פרויקט בשיתוף עם עמותת אלו"ט וביחד עם אגם בוחבוט ושחר סאול, לקידום ושילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה

אפריל הוא חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם, מועד שהוכר על ידי האו"ם ונועד לקידום ההסברה ולהעלאת המודעות לנושא. זוהי השנה השנייה בה מתקיים שיתוף הפעולה בין פקטורי 54 לבין עמותת אלו"ט, בפרויקט לשילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה. השנה נרתמו לטובת הפרויקט המוזיקאים אגם בוחבוט ושחר סאול, שהשתתפו ביום צילום מרגש ביחד עם צעירים המאובחנים באוטיזם.

כחלק מהפרויקט, הושקה חולצה שעוצבה במיוחד על ידי צוות העיצוב של פקטורי 54. החולצה, המעוצבת בסגנון יוניסקס, מציגה הדפס גראפי מקורי ומוצעת בשני צבעים. כל הרווחים ממכירת החולצות ייתרמו לעמותת אלו"ט.

מאז 1963, נחשב הפאזל לסמל הבינלאומי לאוטיזם. המסר על החולצה הוא We are all different pieces of the same puzzle, ותוך שימוש בבלגן הגראפי, יצרנו סוג של פאזל שלם שמורכב מחתיכות שונות לחלוטין.

אלו"ט היא אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, המובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם לאורך כל מעגלי חייו. זוהי עמותת הורים הפועלת לקידום זכויותיהם של הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.

אחד מכל מאה ילדים בישראל מאובחן באוטיזם. זוהי לקות המשפיעה על האופן שבו הם יוצרים קשר ועל הדרך בה הם מבינים את הסביבה. לעיתים העולם הוא מקום מבלבל עבורם. העלאת המודעות לאוטיזם היא צעד חשוב בתהליך לשילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בכל רבדי החברה.

כל ילד עם אוטיזם יכול להתקדם. לאבחון מוקדם וטיפול נכון יש תוצאות משמעותיות בהתפתחות ילדים עם אוטיזם וביכולת לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. ייעוץ, תמיכה ומידע עדכני הם קריטיים לאיכות החיים שלהם.

"העלאת המודעות לאוטיזם היא הצעד הראשון בדרך להפיכתנו לחברה מקבלת, משלבת ומכילה", אמרו אנשי אלוט. "שיתוף הפעולה עם פקטורי 54 הוא דוגמא לדרך בה ניתן לשלב אנשים עם אוטיזם בכל תחומי החיים, כשכל מה שצריך הוא רצון טוב ופתיחות לקבלת השונה".

החולצות נמכרות כאן באתר ובחנויות פקטורי 54 נשים וגברים בקניון TLV. מחיר החולצה: 149 שקלים. הרווחים ממכירת החולצות ייתרמו לעמותת אלו"ט.

Shop Now

DISCOVER MORE