קולקציית BOSS ONE החדשה בכיכובו של דיוויד בקהאם מציגה שילוב מושלם של סטייל, נוחות ודיוק. כל מה שצריך לדעת על הקמפיין ששבר את הרשת מחכה כאן
ליין ההלבשה התחתונה החדש של BOSS הוא לא עוד קולקציה – הוא הצהרה של גבריות מודרנית, נוחות ודיוק בלתי מתפשר. הקולקציה כוללת פריטי חובה אלגנטיים כמו תחתונים, מכנסיים קצרים, גופיות וחולצות טריקו, כולם בגוונים קלאסיים של שחור ולבן. החומרים – בלנד איכותי של כותנה ואלסטן – נבחרו בקפידה כדי להבטיח תחושה חלקה על הגוף, התאמה מושלמת ונוחות מקסימלית לאורך כל היום.

כמו תמיד, BOSS לא מתפשרים על הפקה חזקה ומדויקת. הקמפיין, שצולם על ידי צמד הצלמים האגדי מרט ומרקוס, חושף את בקהאם בתמונות ובסרטונים שמדגישים את הכריזמה והאלגנטיות הטבעית שלו. עם גוף חטוב, מבט מלא ביטחון ונוכחות בלתי מתפשרת, בקהאם מוכיח פעם נוספת שהוא הרבה יותר מספורטאי – הוא מודל לגבר מודרני שמאמין בנוחות ובסטייל כחלק מהשגרה היומיומית שלו.
"אמרתי פעם שימי הדוגמנות שלי בתחום הלבשה תחתונה תמו, אבל כש-BOSS הציעו לי לשתף פעולה עם הצוות המוכשר של מרט ומרקוס, לא יכולתי לסרב", משתף בקהאם. ואכן, החיבור בינו לבין המותג מרגיש טבעי לחלוטין – שילוב בין ספורטיביות לאלגנטיות, בין קלילות לאיכות חסרת פשרות.

מאז שפרש מהכדורגל, בקהאם לא הפסיק להגדיר מחדש את עולם הסטייל הגברי. עם רשימת שיתופי פעולה עם מותגים מובילים וסטייל אישי שמאזן בין קלאסי לנועז, הוא הפך לסמל אופנתי לכל דבר. יכולתו לשלב בין פריטים אלגנטיים ללוק נינוח היא בדיוק מה ש-BOSS מייצג – אופנה מודרנית שמתאימה לכל רגע ביום.
מותג היוקרה BOSS מזוהה עם עיצוב עכשווי, אלגנטיות ומודרניות. לאורך השנים, הוא הפך לבחירה הטבעית של גברים מצליחים ברחבי העולם – כאלה שיודעים שהפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל. הקולקציה החדשה משקפת בדיוק את הערכים הללו, ומציעה פתרונות אלגנטיים ונוחים לכל גבר שרוצה להרגיש ולהיראות במיטבו.
קולקציית ההלבשה התחתונה BOSS ONE זמינה כעת בחנויות הדגל של BOSS ובאתר FACTORY 54.