הבושם האייקוני של המותג Frédéric Malle הוא לא סתם בושם – הוא יצירת מופת שמביאה איתה יוקרה, תחכום ועומק. אחרי 15 שנה, Portrait of a Lady הפך לאחד מהבשמים המובילים של פרדריק מל, ומסמל את האישה המודרנית, החזקה והאלגנטית שמבינה את ערכו של ניחוח איכותי שעומד במבחן הזמן.
מותג הבישום הצרפתי פרדריק מל נודע בזכות יצירותיו המהפכניות והיוקרתיות, שנוצרות בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים בעולם הבישום. המותג, שהוקם בשנת 2000, מבדל את עצמו בכך שהוא שם את הבשמים עצמם במרכז, ולא את המיתוג או את כוכבי השיווק. כל בושם של פרדריק מל הוא יצירת אומנות, ויצר כיתת אמן של בשמים שהפכו לקלאסיקות מודרניות, מחוץ לגבולות הסטנדרטים הקיימים בתעשייה. Portrait of a Lady הוא אחד מהם, בושם שהפך לסמל של תחכום נשי ואלגנטיות, ועכשיו, אחרי 15 שנה, אנחנו כאן כדי לחגוג אותו.

הבושם Portrait of a Lady של פרדריק מל, שנוצר בשיתוף פעולה עם דומיניק רופיון, חוגג השנה 15 שנים של הצלחה עולמית. ניחוח זה לא רק הפך לאחד מהבשמים המובילים של המותג, אלא גם לסמל של תחכום נשי. עם השנים, הוא נותר יצירת מופת של יוקרה, שנפוץ ומוכר בכל העולם.
"Portrait of a Lady" היה אחד הניחוחות ששברו את כללי המשחק בעולם הבישום עם השקתו בשנת 2010. הוא הביא עמו מהפכה בתחום, כאשר במקום להיצמד לניחוחות קלילים ופירותיים שעמדו במרכז הבשמים המסחריים, הניחוח עסק בנשיות עוצמתית, חושניות ואלגנטיות על-זמנית, והצליח להעביר את המהות הזו באמצעות תווי הריח שלו, עם שילוב ייחודי של ורדים, פצ'ולי, ותבלינים. הוא נתן ביטוי לעוצמתן של נשים, והדגיש את החזון של פרדריק מל לבישום על-זמני שמספר סיפור ומשאיר חותם שאיכות ויצירתיות עומדות בראש סדר העדיפויות שלו.

במרכזו של הבושם עומדת כמות עשירה של ורד טורקי – 400 פרחים לכל 100 מ"ל בקבוק. זהו מרכיב שמספק לבושם עושר ותחכום, כאילו כל פרח בתמציתו מדבר את השפה של הנשים החזקות והאלגנטיות. את הוורד מלווה בסיס חמים של פצ'ולי, אלגום ולבונה, שמביאים עושר ועמוק לניחוח. השכבות העליונות של ציפורן, דומדמניות שחורות ופטל מקנות לבושם גימור ייחודי, כזה שמותיר רושם בלתי נשכח.
מה שמייחד את הניחוח הזה הוא לא רק הדיוק המרשים של הניחוח, אלא גם היכולת שלו להרגיש גם מודרני וגם על-זמני. הוא לא "מתיישן" – עם הזמן הוא מתרקם ליצירה נוספת, שנספגת בנפש המשתמשת בו, כמו יצירת אומנות שעומדת במבחן הזמן.

"אחד הדברים הטובים ביותר שיצרנו אי פעם" – כך מתארים במותג פרדריק מל את הניחוח המהפכני הזה. יצירתו של דומיניק רופיון, האומן המוכשר שבנה את הניחוח, לא רק שהיא ייחודית, אלא גם מדויקת עד לפרט הקטן ביותר. האיזון המושלם של המרכיבים השונים של הבושם הופך אותו למיועד לאנשים שמבינים את ערכו של ניחוח איכותי, כזה שמבטא את האופי והתחכום שבסיסו.

במשך 15 שנים, Portrait of a Lady לא רק זכה להכרה ברחבי העולם כבשמים איכותי ויוקרתי, אלא גם הפך לסמל לנשים חזקות ואינטליגנטיות שלא מוותרות על התחכום שבכל פרט.
לציון 15 שנים לניחוח האייקוני, דומיניק רופיון משפר את השפע והחושניות של הוורד הטורקי בפרופורציות אקסטרווגנטיות. יצירת המופת הבולטת הזו, שבה אמנות פוגשת בושם, משאירה רושם בלתי נשכח, בדיוק כמו הניחוח.
