Après-Tennis By LACOSTE

ככה נראה שיק צרפתי על-זמני: המורשת העשירה של לקוסט, שהחלה במגרשי הטניס, מתורגמת לאופנה במראה נקי וקלאסי - עם פריטים שלוקחים את הסטייל של הטניס אל פעילויות מחוץ למגרש

בית האופנה הצרפתי לקוסט, הספונסר הרשמי של רולאן גארוס, חוגג את טורניר הטניס היוקרתי המתקיים בימים אלה בפריז וסוחף אחריו חובבי אופנה מרחבי העולם. בית האופנה שנוסד על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, מזוהה כבר שנים עם הטורניר הנחשב. המותג והאצטדיון המפורסם שומרים על יחסים קרובים מאז שנת 1927, בה מסייד המותג זכה בגביע דיוויס בארצות הברית והביא את הטורניר אל האצטדיון הצרפתי בשנה שאחרי. לקוסט ועמיתיו שמרו על התואר וזכו בגביע גם בשנת 1928.

בזכות המותג, נחשב הטניס כאחד ממקורות ההשראה הנחשקים והמשפיעים ביותר עבור מעצבי האופנה. קולקציות שלמות נבנות ומעוצבות בהשראת האלמנטים של המשחק, הפקות אופנה אייקוניות מצולמות במגרשי טניס, וגם שחקני הטניס המפורסמים מהווים השראה עבור הדור הצעיר.

סוד ההצלחה של לקוסט הוא החיבור של העבר מול ההווה – שימור המסורת שהחלה במגרשים ותרגום שלה לאופנה עדכנית הנחשבת לאייקונית ועל-זמנית. נוסחת החיים של לקוסט משלבת סטייל, חזון וקלאסיקה, והיא נשארת רלוונטית גם הרבה אחרי שאורזים את המחבט – במסגרת ה- Après-Tennis – מושג שכדאי שתכירו.

תרבות ה"אפרה-טניס" מתייחסת לסצנת ההתרועעות והמינגלינג שאחרי המשחק, מחוץ לקאנטרי קלאב, ולקוסט הוא המותג הנכון להשלמת החוויה. הביטוי נלקח מהמונח "אפרה-סקי" המתורגם מילולית מצרפתית ל"אחרי סקי", והוא נולד בהרי האלפים בתקופת הפופולריות של הסקי בשנות החמישים של המאה הקודמת.

בשנים האחרונות, התפשטה המסורת הזו לענף הטניס בדמות מענה קייצי הלוקח את הסטייל והסקס-אפיל של הטניס אל מחוץ למגרש. תחשבו על כוס מרטיני עם צלחת פירות לחגוג את הניצחון במשחק, או מסיבת בריכה המתחילה לפני השקיעה, בתי קפה לקשקש עם האנשים החדשים שהכרתם בחופשה, פיקניקים בטבע, חוף ים נסתר, ברים ומסעדות. היש כיף מזה?

הקולקציה החדשה של לקוסט לנשים וגברים כוללת פריטים באווירה אפרה-טניס, פריטים הנחשבים לאייקונים וגם פריטי קיץ חדשים ותוססים. אגב, כל הטוב הזה מגיע גם בגרסאות מתוקות לילדים.

DISCOVER MORE