The Upside

מותג בגדי האקטיב האוסטרלי מציע פריטים הורסים שיתאימו לאימוני כושר - אבל גם לסיבוב סידורים בחוץ ואפילו לדרינק קליל בערב. פתרון לאישה העסוקה שרוצה לטרוף את החיים מבלי לוותר על הסטייל

כבר אי אפשר להאשים את הקורונה בהתחזקות הבלתי פוסקת של מגמת האתליז'ר, וככל שהזמן עובר ניתן להבחין שלבישת בגדים מעולמות האקטיב במרחב הציבורי צוברת נוכחות שרק הולכת ומתחזקת. תחשבו על כל תמונות הפפראצי הרותחות של היילי, קנדל ושאר אושיות הסטייל, שמסתובבות בטייץ או בטרנינג בשילוב טופ ספורטיבי ונעלי סניקרס.

הגישה המודרנית מפרקת את הרעיון שפריטים ספורטיביים שייכים אך ורק למסגרת זמן שהקצנו לאימון כושר, כי ספורט, כידוע - זו דרך חיים ולא מטלה מעיקה שעוצרת את סדר היום. יתרה מכך, רבים מוכנים להישבע שבגדי ספורט יפים זו דרך מעולה להחדיר מוטיבציה לזוז מהספה.

ההבנה שאאוטפיט המתאים לאימון כושר הוא משהו שילווה אותך לעוד פעילויות במהלך היום, הביאה לפריחת מותגים חדשים המציעים פריטים נעימים, נוחים ואופנתיים. THE UPSIDE הוא אחד המדוברים בז'אנר, והוא מציע פריטים המתאימים למגוון שימושים רחב מלבד אימוני ספורט, לכל אורך היום: החל מרביצה בבית, דרך סיבוב סידורים בחוץ ועד לדרינק קליל בערב.

המותג האוסטרלי נוסד בשנת 2014 על ידי ג'ודי מירס, דוגמנית, אשת עסקים, מעצבת ויוגיסטית, שחיפשה מענה אופנתי שיקרא תיגר על השעבוד המסרבל של החלפת בגדים - פתרון לאישה עסוקה ופעילה שרוצה לטרוף את החיים מבלי לוותר על הסטייל.

הדגמים מעניקים את התשובה הגרובית לאלו המחפשות ביגוד אתלטי בגזרות מעולות הארוזות באסתטיקה נקייה בשילוב נגיעות וינטג' קלילות. אבל הסיבה האמיתית לעדת הלקוחות המכורות הם פיתוחי הטקסטיל המתקדמים, שממזגים נעימות אינסופית ואיכות משובחת עם סטרצ'יות מחטבת.

מירס מאמינה שמראה טרנדי ומסוגנן הוא חלק משמעותי מהשאיפה לנהל אורח חיים בריא וליהנות מאימונים נפלאים. הפריטים בעיצובה נועדו להעניק ללובשת תחושת ביטחון עצמי ויכולת התמקדות בתוכן הפעילות, תוך ידיעה שהאריזה החיצונית מדוקדקת בהקפדה יתרה.

בקולקציה החדשה, שעוצבה במראה רטרו-טניס, ניתן למצוא מכנסי טייץ בגזרת מותן גבוהה (באורכים שונים) שנועדו לחטב וללוות את הגוף במנעד תנוחות מקסימלי. לצד הטייצים מוצעים טופים תואמים, סווטשירטים לוגומניים ועליוניות המתאימות לתנאי מזג אוויר משתנים. גווני הקולקציה מותאמים לפלטה העונתית, ומלבד דגמים שחורים ניתן למצוא התייחסות מדויקת לירוק עז, תכלת, או למשפחת החומים לצד הדפס מנומר.

קהל המעריצות של המותג כולל את קים קרדשיאן, אמה ווטסון, אלישיה קיז, קנדיס סוונפול, רוזי הנטינגטון-וויטלי, נעמי קמפבל ואושיות סטייל נוספות.

DISCOVER MORE